Komunikat Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

23 listopada 2022

KOMUNIKAT !!! – Pomoc kl臋skowa dla rodzin
W zwi膮zku z wej艣ciem w 偶ycie przepis贸w Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 21 listopada 2022 r. zmieniaj膮cego rozporz膮dzenie w sprawie szczeg贸艂owego zakresu i sposob贸w realizacji niekt贸rych zada艅 Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (Dz. U. poz. 2399), Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa informuje, 偶e nast膮pi艂y zmiany w programie dla rodzin, tj:
1. Termin sk艂adania wniosk贸w zosta艂 wyd艂u偶ony do 30 listopada 2022 r.
2. Wszyscy wnioskodawcy, r贸wnie偶 ci kt贸rzy ju偶 z艂o偶yli wnioski o pomoc, s膮 zobowi膮zani do do艂膮czenia do wniosku kopii faktur lub innych dokument贸w potwierdzaj膮cych sprzeda偶 produkt贸w rolnych z gospodarstwa rolnego od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 30 wrze艣nia 2022 r. w wysoko艣ci co najmniej 5 000 z艂 brutto ( w tym o艣wiadcze艅 o sprzeda偶y).
Wnioski /kopie faktur/inne dokumenty potwierdzaj膮ce sprzeda偶 mog膮 by膰 sk艂adane:
1. bezpo艣rednio w kancelarii biura powiatowego ARiMR;
2. za po艣rednictwem platformy ePUAP;
3. wys艂ane za po艣rednictwem wyznaczonego operatora pocztowego (Poczta Polska).
Za dat臋 z艂o偶enia wniosku uwa偶a si臋 dat臋 wp艂ywu prawid艂owo wype艂nionego i kompletnego wniosku do biura powiatowego Agencji w艂a艣ciwego ze wzgl臋du na miejsce zamieszkania cz艂onka rodziny ubiegaj膮cego si臋 o pomoc.
W przypadku sk艂adania wniosku za po艣rednictwem wyznaczonego operatora pocztowego (Poczta Polska) o dacie z艂o偶enia wniosku decyduje data jego wp艂ywu, a nie data jego nadania.
Termin 30 listopada 2022 r. dotyczy r贸wnie偶 konieczno艣ci dostarczenia do tego dnia kopii faktur lub innych dokument贸w potwierdzaj膮cych sprzeda偶 produkt贸w rolnych przez wnioskodawc贸w, kt贸rzy z艂o偶yli wnioski na poprzedniej wersji formularza.
W przypadku z艂o偶enia wniosku b膮d藕 kopii faktur b膮d藕 innych dokument贸w potwierdzaj膮cych sprzeda偶 produkt贸w rolnych po 30 listopada 2022 r. nie wszczyna si臋 post臋powania w sprawie przyznania pomocy.
Wzory wniosk贸w, o艣wiadcze艅 o sprzeda偶y produkt贸w rolnych oraz wszystkie niezb臋dne informacje s膮 dost臋pne na stronie internetowej
https://www.gov.pl/web/arimr/pomoc-dla-rodzin-w-zwiazku-z-niekorzystnymi-warunkami-atmosferycznymi-w-2022-r2

 

Urz膮d Gminy Adam贸w

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adam贸w
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wp艂aty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedzia艂ek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 艢roda : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Pi膮tek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki