ZAWIADOMIENIE XXXIII ZWYCZAJNA SESJA RADY GMINY ADAMÓW

16 kwietnia 2018

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm./ zwołuję
na dzień 20 kwietnia 2018 r. /piątek/ na godzinę 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XXXIII zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm./ zwołuję
na dzień 20 kwietnia 2018 r. /piątek/ na godzinę 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XXXIII zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji,
2. Przedstawienie porządku obrad,
3. Przyjęcie protokołu obrad XXXII sesji Rady Gminy,
4. Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie między sesjami,
5. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Adamowie, ocena zasobów pomocy społecznej za 2017 r. oraz potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
6. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za 2017 rok,
7. Podjęcie uchwał:
– w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Lublinie na dofinansowanie zakupu pojazdów służbowych dla Komendy Powiatowej Policji w Łukowie,
– w sprawie uchwalenia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Adamów na 2018 rok,
– w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Adamów.
– w sprawie uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Adamów,
– w sprawie rozpatrzenia skargi przekazanej przez Główny Inspektorat Ochrony Środowiska,
– w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Adamów,
– w sprawie przyjęcia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Adamów”,
– w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej,
– w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2018,
8. Interpelacje i wnioski radnych,
9. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych,
10. Zamknięcie sesji.

Przewodnicząca Rady Gminy Adamów
/-/ Krystyna Bujak

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki