Dni wolne od pracy w Urzędzie Gminy Adamów

16 grudnia 2021

Uprzejmie informujemy, że 24 grudnia 2021 roku (Wigilia) oraz 7 stycznia 2022 roku (piątek po Świecie Trzech Króli) Urząd Gminy Adamów będzie nieczynny.

Na podstawie przepisów Kodeksu Pracy powyższe dni wyznaczone zostały jako dni wolne od pracy dla pracowników Urzędu Gminy Adamów za święta przypadające w sobotę.

Treść zarządzenia Wójta Gminy przedstawiamy poniżej.

Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.

Zarządzenie Nr 82/21 Wójta Gminy Adamów z dnia 9 grudnia 2021 r. w sprawie ustanowienia dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu Gminy Adamów

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki