Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego
SKŁAD RADY IV KADENCJI 2023 – 2026:
- Przedstawiciele organizacji pozarządowych:
- Celina Latoch – wiceprzewodnicząca
- Jolanta Marczak
- Paweł Młodzikowski – przewodniczący
- Aldona Wrzosek
- Przedstawiciele Rady Gminy Adamów:
- Jarosław Jan Biaduń
- Dawid Kasprzak
- Przedstawiciele Wójta Gminy Adamów:
- Agnieszka Smolarz-Świerk,
- Tadeusz Osiński – sekretarz
SKŁAD RADY III KADENCJI 2020 – 2023:
- Przedstawiciele organizacji pozarządowych:
- Bożena Burdach
- Alina Górczyńska – przewodnicząca
- Jolanta Ręcławowicz – wiceprzewodnicząca
- Teresa Świder
- Przedstawiciele Rady Gminy Adamów:
- Anna Monika Bartosiewicz – do 24 października 2022 r.
- Jarosław Jan Biaduń
- Dawid Kasprzak – od 24 października 2022 r.
- Przedstawiciele Wójta Gminy Adamów:
- Agnieszka Smolarz-Świerk,
- Tadeusz Osiński – sekretarz
SKŁAD RADY II KADENCJI 2017 – 2020:
- Przedstawiciele organizacji pozarządowych:
- Alina Górczyńska
- Elżbieta Gontarz – Przewodnicząca
- Teresa Świder – Wiceprzewodnicząca
- Bożena Burdach
- Przedstawiciele Rady Gminy Adamów:
- Grzegorz Marek Golian
- Zdzisław Józef Madej – do 6 marca 2019 r.
- Jarosław Biaduń – od 6 marca 2019 r.
- Przedstawiciele Wójta Gminy Adamów:
- Justyna Mateńka
- Tadeusz Osiński – Sekretarz
Protokół Nr 1/2017
z posiedzenia inauguracyjnego
Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie
W dniu 18 października 2017 roku, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Adamowie o godz. 14:00 odbyło się posiedzenie inauguracyjne Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie II kadencji 2017 – 2020 zwołane przez Wójta Gminy Adamów Sławomira Skwarka. W spotkaniu udział wzięli następujący Członkowie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie:
- Przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie:
- Alina Górczyńska – Stowarzyszenie „Modry Len”,
- Elżbieta Gontarz – Stowarzyszenie Oświatowe „Kaganek”,
- Teresa Świder – Towarzystwo Przyjaciół Adamowa i Okolicy,
- Przedstawiciele Rady Gminy Adamów:
- Zdzisław Józef Madej,
- Przedstawiciele Wójta Gminy Adamów:
- Tadeusz Osiński – Pełnomocnik Gminy Adamów ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
W spotkaniu nie wzięli udziału: Bożena Burdach z Klubu Biegacza V-Max Adamów, Grzegorz Marek Golian przedstawiciel Rady Gminy Adamów oraz Justyna Mateńka przedstawiciel Wójta Gminy Adamów.
Spotkanie inaugurujące odbyło się wg zaplanowanego programu:
- Otwarcie posiedzenia
- Wręczenie aktów powołania
- Uchwalenie porządku posiedzenia
- Wybór Przewodniczącego Rady
- Przekazanie prowadzenia posiedzenia Przewodniczącemu
- Wybór Wiceprzewodniczącego Rady
- Wybór Sekretarza Rady
- Sprawy różne
- Zamknięcie posiedzenia
Otwierając spotkanie Tadeusz Osiński, Pełnomocnik Gminy Adamów ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, powitał przybyłych oraz odczytał zarządzenie o powołaniu GRDPP, następnie głos zabrał Wójt Gminy Adamów Sławomir Skwarek, który wręczył obecnym członkom Rady Akt Powołania.
W związku z pkt. 4 programu posiedzenia przystąpiono do wyboru struktur Rady.
W toku dyskusji zgłoszono kandydaturę Elżbiety Gontarz jako kandydata na stanowisko przewodniczącego, która zgodziła się na kandydowanie. W wyniku głosowania jawnego, jednomyślnie wybrana została na funkcję przewodniczącego.
Teresa Świder zgłoszona została jako kandydat na stanowisko wiceprzewodniczącego, a Tadeusz Osiński jako kandydat na stanowisko sekretarza. W/w osoby zgłoszoną propozycję zaakceptowały, a obecni w głosowaniu jawnym jednogłośnie wybrali te osoby na funkcje. W wyniku przeprowadzonych głosowań Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego ukonstytuowała się następująco:
– Elżbieta Gontarz – Przewodnicząca
– Teresa Świder – Wiceprzewodnicząca
– Tadeusz Osiński – Sekretarz
Członkowie Rady udostępnili swoje adresy e-mail oraz telefony celem sprawnego przepływu informacji w obrębie Rady. Materiały poświęcone pracy Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie publikowane będą w oficjalnym serwisie Gminy Adamów – www.adamow.pl.
W sprawach różnych wójt omówił bieżącą sytuację dotyczącą współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi oraz plany dotyczące powołania Uniwersytetu Ludowego.
Na tym posiedzenie zostało zakończone.
Sekretarz: Przewodnicząca:
Tadeusz Osiński Elżbieta Gontarz
SKŁAD RADY I KADENCJI
1. Przedstawiciele organizacji pozarządowych:
a.Elżbieta Gontarz – Przewodnicząca Rady
b.Paweł Młodzikowski
c.Jadwiga Osińska
d.Teresa Świder
2. Przedstawiciele Rady Gminy Adamów:
a.Krystyna Bujak,
b.Anna Bartosiewicz – Wiceprzewodnicząca Rady
3. Przedstawiciele Wójta Gminy Adamów:
a.Tadeusz Osiński – Sekretarz Rady
b.Justyna Mateńka.
Protokół z I posiedzenia Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie
W dniu 9 września 2015 roku, w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Adamowie o godz. 9:00 odbyło się posiedzenie inauguracyjne Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie zwołane przez Wójta Gminy Adamów Sławomira Skwarka. W spotkaniu udział wzięli następujący Członkowie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie:
1. Przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie:
a. Elżbieta Gontarz – Stowarzyszenie Oświatowe „Kaganek”,
b. Paweł Młodzikowski – Klub Biegacza V-Max,
2. Przedstawiciele Rady Gminy Adamów:
a. Krystyna Bujak,
b. Anna Monika Bartosiewicz.
3. Przedstawiciele Wójta Gminy Adamów:
a. Tadeusz Osiński – Pełnomocnik Gminy Adamów ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi,
b. Justyna Mateńka.
Nieobecni członkowie: Jadwiga Osińska – Stowarzyszenie Absolwentów i Sympatyków Zespołu Szkół im. gen. F. Kamińskiego oraz Teresa Świder – Towarzystwo Przyjaciół Adamowa i Okolicy wcześniej usprawiedliwili swoją nieobecność.
Spotkanie inaugurujące odbyło się wg zaplanowanego programu:
1. Powitanie, prawne podstawy funkcjonowania GRDPP,
2. Wręczenie aktów powołania,
3. Wybory Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego i Sekretarza Rady,
4. Uzgodnienie sposobu przepływu informacji w obrębie Członków Rady.
Otwierając spotkanie Wójt powitał przybyłych i przedstawił historię powołania oraz podstawy prawne funkcjonowania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie. Następnie wręczył obecnym członkom Rady akt powołania.
W związku z pkt. 3 programu posiedzenia przystąpiono do wyboru struktur Rady.
W toku dyskusji zgłoszono następujące kandydatury:
– Pani Elżbieta Gontarz jako kandydata na stanowisko Przewodniczącego,
– Pani Anna Bartosiewicz jako kandydata na stanowisko Wiceprzewodniczącego,
– Pan Tadeusz Osiński jako kandydata na stanowisko Sekretarza.
W/w osoby zgłoszoną propozycję zaakceptowały.
W związku z przyjęciem poszczególnych kandydatur członkowie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego przystąpili do wyborów organów. W wyniku głosowania jawnego, jednomyślnie przyjęte zostały kandydatury na poszczególne stanowiska w Gminnej Radzie Działalności Pożytku Publicznego i tym samym wyłoniono organy Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w osobach:
– Elżbieta Gontarz – Przewodnicząca,
– Anna Bartosiewicz – Wiceprzewodnicząca,
– Tadeusz Osiński – Sekretarz.
Członkowie Rady udostępnili swoje adresy e-mail oraz telefony celem sprawnego przepływu informacji w obrębie Rady. Materiały poświęcone pracy Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie publikowane będą w oficjalnym serwisie Gminy Adamów – www.adamow.pl.
Na tym posiedzenie zostało zakończone.
Sekretarz: Przewodnicząca:
Tadeusz Osiński Elżbieta Gontarz