GMINNA RADA DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO POWOŁANA

3 listopada 2017

W dniu 18 października 2017 roku, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Adamowie odbyło się posiedzenie inauguracyjne Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie II kadencji 2017 – 2020 zwołane przez Wójta Gminy Adamów Sławomira Skwarka. W spotkaniu udział wzięli: Alina Górczyńska (Stowarzyszenie „Modry Len”), Elżbieta Gontarz (Stowarzyszenie Oświatowe „Kaganek”), Teresa Świder (Towarzystwo Przyjaciół Adamowa i Okolicy), Zdzisław Józef Madej (Rada Gminy Adamów), Tadeusz Osiński (Pełnomocnik Gminy Adamów ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi).

W dniu 18 października 2017 roku, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Adamowie odbyło się posiedzenie inauguracyjne Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie II kadencji 2017 – 2020 zwołane przez Wójta Gminy Adamów Sławomira Skwarka. W spotkaniu udział wzięli: Alina Górczyńska (Stowarzyszenie „Modry Len”), Elżbieta Gontarz (Stowarzyszenie Oświatowe „Kaganek”), Teresa Świder (Towarzystwo Przyjaciół Adamowa i Okolicy), Zdzisław Józef Madej (Rada Gminy Adamów), Tadeusz Osiński (Pełnomocnik Gminy Adamów ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi).

Wójt gminy wręczył obecnym Akt Powołania. Odbyły się także wybory prezydium Rady, przewodniczącą została wybrana Elżbieta Gontarz, wiceprzewodniczącą Teresa Świder, a sekretarzem Tadeusz Osiński.

Do zadań Rady należy w szczególności:

1) opiniowanie projektów strategii rozwoju gminy;

2) opiniowanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego dotyczących sfery zadań publicznych, o której mowa w art. 4, oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3, w tym programów współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3;

3) wyrażanie opinii w sprawach dotyczących funkcjonowania organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3;

4) udzielanie pomocy i wyrażanie opinii w przypadku sporów między organami administracji publicznej a organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3;

5) wyrażanie opinii w sprawach dotyczących zadań publicznych, w tym zlecania tych zadań do realizacji przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, oraz w sprawach rekomendowanych standardów realizacji zadań publicznych./TO

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki