Komunikat Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

23 listopada 2022

KOMUNIKAT !!! – Pomoc klęskowa dla rodzin
W związku z wejściem w życie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 listopada 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (Dz. U. poz. 2399), Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa informuje, że nastąpiły zmiany w programie dla rodzin, tj:
1. Termin składania wniosków został wydłużony do 30 listopada 2022 r.
2. Wszyscy wnioskodawcy, również ci którzy już złożyli wnioski o pomoc, są zobowiązani do dołączenia do wniosku kopii faktur lub innych dokumentów potwierdzających sprzedaż produktów rolnych z gospodarstwa rolnego od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 30 września 2022 r. w wysokości co najmniej 5 000 zł brutto ( w tym oświadczeń o sprzedaży).
Wnioski /kopie faktur/inne dokumenty potwierdzające sprzedaż mogą być składane:
1. bezpośrednio w kancelarii biura powiatowego ARiMR;
2. za pośrednictwem platformy ePUAP;
3. wysłane za pośrednictwem wyznaczonego operatora pocztowego (Poczta Polska).
Za datę złożenia wniosku uważa się datę wpływu prawidłowo wypełnionego i kompletnego wniosku do biura powiatowego Agencji właściwego ze względu na miejsce zamieszkania członka rodziny ubiegającego się o pomoc.
W przypadku składania wniosku za pośrednictwem wyznaczonego operatora pocztowego (Poczta Polska) o dacie złożenia wniosku decyduje data jego wpływu, a nie data jego nadania.
Termin 30 listopada 2022 r. dotyczy również konieczności dostarczenia do tego dnia kopii faktur lub innych dokumentów potwierdzających sprzedaż produktów rolnych przez wnioskodawców, którzy złożyli wnioski na poprzedniej wersji formularza.
W przypadku złożenia wniosku bądź kopii faktur bądź innych dokumentów potwierdzających sprzedaż produktów rolnych po 30 listopada 2022 r. nie wszczyna się postępowania w sprawie przyznania pomocy.
Wzory wniosków, oświadczeń o sprzedaży produktów rolnych oraz wszystkie niezbędne informacje są dostępne na stronie internetowej
https://www.gov.pl/web/arimr/pomoc-dla-rodzin-w-zwiazku-z-niekorzystnymi-warunkami-atmosferycznymi-w-2022-r2

 

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki