POWOŁANO NOWY SKŁAD RADY SPOŁECZNEJ

16 czerwca 2015

W zeszłym tygodniu odbyła się VI sesja Rady Gminy Adamów, podczas której radni przegłosowali podjęcie uchwały nr VI/42/15 w sprawie powołania Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Adamowie.

W zeszłym tygodniu odbyła się VI sesja Rady Gminy Adamów, podczas której radni przegłosowali podjęcie uchwały nr VI/42/15 w sprawie powołania Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Adamowie.
Skład Rady Społecznej w kadencji 2015 – 2019 przedstawia się następująco:
1. Sławomir Skwarek – Wójt Gminy Adamów
2. Jarosław Biaduń – przedstawiciel Wojewody Lubelskiego
3. Krystyna Bujak
4. Andrzej Cąkała
5. Zdzisław Madej
6. Katarzyna Wierzbicka – Frydrych
7. Jadwiga Piszcz
8. Mariola Szałkowska
9. Karol Ponikowski
10. Iwona Adamska
Przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Adamowie już od wielu lat działa Rada Społeczna, która jest organem inicjującym i opiniodawczym Rady Gminy w zakresie spraw realizowanych przez SPZOZ oraz organem doradczym kierownika tego zakładu. Kadencja Rady Społecznej trwa 4 lata. Rada odbywa posiedzenia w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w kwartale. Rada podejmuje rozstrzygnięcia oraz opinie i wnioski w formie uchwał.

Do zadań Rady Społecznej należy:
1. Przedstawienie Radzie Gminy wniosków i opinii w sprawie:
• zbycia aktywów trwałych oraz zakupu lub przyjęcia darowizny nowej aparatury i sprzętu medycznego,
• związanych z przekształceniem lub likwidacją zakładu, rozszerzeniem lub ograniczeniem działalności,
• przyznawanie nagród Kierownikowi Zakładu,
• rozwiązywania stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej o zarządzanie Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej z Kierownikiem SPZOZ,
2. Przedstawienie Kierownikowi SPZOZ wniosków i opinii w sprawach:
• planu finansowego i inwestycyjnego,
• rocznego sprawozdania z realizacji planu inwestycyjnego i finansowego,
• kredytów bankowych i dotacji,
• podziału zysku,
• zbycia aktywów trwałych oraz zakupu lub przyjęcia darowizny nowej aparatury i sprzętu medycznego,
• regulaminu organizacyjnego,
3. Dokonywanie okresowych analiz skarg i wniosków wnoszonych przez osoby korzystające ze świadczeń zakładu, z wyłączeniem spraw podlegających nadzorowi medycznemu,
4. Opiniowanie wniosku w sprawie czasowego zaprzestania działalności leczniczej,
5. Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie i Statucie SPZOZ w Adamowie.
Pierwsze posiedzenie nowo powołanej Rady Społecznej przy Samodzielnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej zostało zwołane na dzień 17 czerwca 2015 r. na godz. 10.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy.  

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki