Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji 2019

12 listopada 2019

Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji dotyczących projektu  Programu współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2020 rok ogłoszonych Zarządzeniem nr 84/19 Wójta Gminy Adamów z dnia 16 października 2019 r.

Podstawa prawna ogłoszenia konsultacji: art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2019 r., poz. 688 i 1570) oraz uchwały Nr XLVI/242/10 Rady Gminy Adamów z dnia 12 listopada 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego 2010.146.2452)

Czas trwania konsultacji: od 18 października do 31 października 2019 r. Forma przeprowadzenia konsultacji: wyrażenie pisemnie opinii kierowanej do pełnomocnika ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi. Opinie można było zgłaszać pisemnie do Urzędu Gminy Adamów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: t.osinski@adamow.pl.

Sposób przeprowadzenia konsultacji: zamieszczenie ogłoszenia wraz z projektem konsultowanego dokumentu na stronie internetowej Gminy Adamów (www.adamow.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej (www.adamow.bip.lublelskie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Adamów. Dodatkowo dla usprawnienia przepływu informacji do aktywnych organizacji znajdujących się na terenie Gminy Adamów przesłano wiadomość e-mailem.

Wynik konsultacji: w ramach przeprowadzonych konsultacji wpłynęły wnioski od Hufca ZHP Łuków. Zestawienie zgłoszonych uwag i opinii wraz ze stanowiskiem Wójta stanowi załącznik do niniejszej informacji. Projekt Programu współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2020 rok z uwzględnionymi wnioskami zostanie przedstawiony w formie Załącznika do projektu Uchwały Rady Gminy Adamów.

Adamów, dnia 12 listopada 2019 r.

Wójt Gminy Adamów
/-/ Karol Ponikowski

Zestawienie uwag …PDF 06_zał.

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki