Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji

30 października 2024

Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji dotyczących projektu  Programu współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok ogłoszonych Zarządzeniem nr 62/24 Wójta Gminy Adamów z dnia 7 października 2024 r.

Podstawa prawna ogłoszenia konsultacji: art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) oraz uchwały Nr XLVI/242/10 Rady Gminy Adamów z dnia 12 listopada 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2010 r. Nr 146 poz. 2452)

Czas trwania konsultacji: od 11 października do 25 października 2024 r. Forma przeprowadzenia konsultacji: wyrażenie pisemnie opinii kierowanej do pełnomocnika ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi. Opinie można było zgłaszać pisemnie do Urzędu Gminy Adamów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: t.osinski@adamow.pl.

Sposób przeprowadzenia konsultacji: zamieszczenie ogłoszenia wraz z projektem konsultowanego dokumentu na stronie internetowej Gminy Adamów (www.adamow.pl), w Biuletynie Informacji Publicznej (www.adamow.bip.lublelskie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Adamów. Projekt Programu przesłany do wszystkich organizacji działających na terenie gminy oraz członków GRDPP pocztą elektroniczną na udostępnione wcześniej adresy.

Wynik konsultacji: organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w oznaczonym terminie nie zgłosiły żadnych uwag do przedstawionego projektu programu. Projekt Programu współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok, o treści poddanej konsultacjom Zarządzeniem nr 62/24 Wójta Gminy Adamów z dnia 7 października 2024 r. zostanie przedstawiony w formie Załącznika do projektu Uchwały Rady Gminy Adamów.

Adamów, dnia 30 października 2024 r.

Wójt Gminy Adamów
/-/ Karol Ponikowski

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki