Zarządzenie Nr 7/20 Wójta Gminy Adamów z dnia 21 stycznia 2020 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w 2020 roku zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej
Zarządzenie Nr 7/20 Wójta Gminy Adamów z dnia 21 stycznia 2020 r.
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację w 2020 roku zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 506, 1309, 1571, 1696, 1815), art. 4 ust. 1 pkt. 17, art. 11 ust. 1 pkt 1 i 2, art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2019 poz. 688, 1570, 2020) i Uchwały NR XV/108/19 Rady Gminy Adamów z dnia 21 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2020, zarządzam co następuje:
§ 1.
- Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację w 2020 roku zadań publicznych z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej,
- Zlecenie realizacji zadania publicznego nastąpi w formie wsparcia wykonywania zadań publicznych przez udzielenie dotacji na dofinansowanie ich realizacji.
- Treść ogłoszenia o otwartym konkursie ofert stanowi załącznik do Zarządzenia.
§ 2.
Ogłoszenie o konkursie publikuje się: w Biuletynie Informacji Publicznej (www.adamow.bip.lubelskie.pl), na stronie internetowej Urzędu (www.adamow.pl) i zamieszcza na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Adamów.
§ 3.
Wykonanie Zarządzenia powierza się pełnomocnikowi ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Adamów
/-/ Karol Ponikowski
Ogłoszenie otwartego konkursu ofert …PDF
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w otwartym konkursie ofert
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Adamów, ul. Gen. Franciszka Kleeberga 5, 21-412 Adamów, adamow@adamow.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych, iod@adamow.pl lub listownie na adres administratora danych,
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu przeprowadzenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w trybie ustawy z dnia 24.04.2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 688, ze zm.).
- Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą posiadać wyłącznie upoważnione osoby oraz inne osoby stosownie do Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres adekwatny do kategorii archiwalnej akt, w których się znajdują.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia.
- Administrator danych osobowych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.