ZAWIADOMIENIE IX ZWYCZAJNA SESJA RADY GMINY ADAMÓW

18 listopada 2015

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1515/ zwołuję na dzień 19 listopada 2015 r. /czwartek/ na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów IX zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1515/ zwołuję na dzień 19 listopada 2015 r. /czwartek/ na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów IX zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji,
2. Przedstawienie porządku obrad,
3. Przyjęcie protokołu obrad VIII sesji Rady Gminy,
4. Informacja Wójta Gminy z bieżącej działalności,
5. Interpelacje i wnioski radnych,
6. Przedstawienie:
– informacji Wójta Gminy o stanie realizacji zadań oświatowych gminy
za rok szkolny 2014/2015,
– informacji z analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez osoby zobowiązane do ich składania,
7. Podjęcie uchwał:
– w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Adamów,
– w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Adamów,
– w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na rok 2016,
– w sprawie określenia wzorów deklaracji i informacji podatkowych
w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
– w sprawie wyrażenia opinii na temat opracowania pn.: „Ocena stanu zdrowia oraz określenia potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego na potrzeby opracowywania programów polityki zdrowotnej realizowanych przez Samorząd Województwa Lubelskiego w latach
2016-2021”,
– w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale w sprawie przystąpienia Gminy Adamów do Związku Komunalnego Gmin Powiatu Radzyńskiego,
– w sprawie wprowadzenia opłaty targowej, określenia zasad ustalania
i poboru oraz terminów płatności tej opłaty, zarządzenia jej poboru
w drodze inkasa oraz ustalenia inkasentów,
– w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych
i niepublicznych szkół, przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby prawne lub fizyczne na terenie gminy Adamów oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobierania i wykorzystywania,
– w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej,
– w sprawie zmian w budżecie na rok 2015,
– w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów,
– w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Adamów
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016,
8. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych,
9. Zamknięcie sesji.

Przewodnicząca Rady Gminy Adamów

/-/ Krystyna Bujak

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki