ZAWIADOMIENIE IX ZWYCZAJNA SESJA RADY GMINY ADAMÓW
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1515/ zwołuję na dzień 19 listopada 2015 r. /czwartek/ na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów IX zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1515/ zwołuję na dzień 19 listopada 2015 r. /czwartek/ na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów IX zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji,
2. Przedstawienie porządku obrad,
3. Przyjęcie protokołu obrad VIII sesji Rady Gminy,
4. Informacja Wójta Gminy z bieżącej działalności,
5. Interpelacje i wnioski radnych,
6. Przedstawienie:
– informacji Wójta Gminy o stanie realizacji zadań oświatowych gminy
za rok szkolny 2014/2015,
– informacji z analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez osoby zobowiązane do ich składania,
7. Podjęcie uchwał:
– w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Adamów,
– w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Adamów,
– w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na rok 2016,
– w sprawie określenia wzorów deklaracji i informacji podatkowych
w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
– w sprawie wyrażenia opinii na temat opracowania pn.: „Ocena stanu zdrowia oraz określenia potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego na potrzeby opracowywania programów polityki zdrowotnej realizowanych przez Samorząd Województwa Lubelskiego w latach
2016-2021”,
– w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale w sprawie przystąpienia Gminy Adamów do Związku Komunalnego Gmin Powiatu Radzyńskiego,
– w sprawie wprowadzenia opłaty targowej, określenia zasad ustalania
i poboru oraz terminów płatności tej opłaty, zarządzenia jej poboru
w drodze inkasa oraz ustalenia inkasentów,
– w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych
i niepublicznych szkół, przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby prawne lub fizyczne na terenie gminy Adamów oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobierania i wykorzystywania,
– w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej,
– w sprawie zmian w budżecie na rok 2015,
– w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów,
– w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Adamów
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016,
8. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych,
9. Zamknięcie sesji.
Przewodnicząca Rady Gminy Adamów
/-/ Krystyna Bujak