Zawiadomienie o zwołaniu II sesji Rady Gminy Adamów

9 maja 2024

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz.609) zwołuję na dzień 15 maja 2024 r. na godzinę 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów II sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu obrad I sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta Gminy z bieżącej działalności.
  5. Interpelacje i wnioski radnych.
  6. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie powołania składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie powołania składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie powołania składów osobowych stałych komisji Rady Gminy Adamów.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Adamów.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów organów sołectw na terenie Gminy Adamów.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na rok 2024.
  13. Zamknięcie sesji.

 

Przewodnicząca Rady Gminy

/-/ Bożena Babiuch

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki