Zawiadomienie o zwołaniu IV zwyczajnej sesji Rady Gminy Adamów

21 czerwca 2024

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz.609) zwołuję na dzień 28 czerwca 2024 r. na godzinę 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów IV zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu obrad II sesji Rady Gminy.
  4. Przyjęcie protokołu obrad III sesji Rady Gminy.
  5. Informacja Wójta Gminy z bieżącej działalności.
  6. Interpelacje i wnioski radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
  8. Przedstawienie Raportu z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2023 rok.
  9. Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Adamów za 2023 rok.
  10. Debata nad raportem o stanie gminy.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Adamów wotum zaufania.
  12. Przedstawienie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem rocznym z wykonania budżetu Gminy Adamów za 2023 rok.
  13. Przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie zaopiniowania przedłożonego przez Wójta Gminy Adamów sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2023 r.
  14. Przedstawienie uchwały Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Adamów w sprawie zaopiniowania wykonania budżetu Gminy Adamów za 2023 rok i wniosku o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Adamów za 2023 rok.
  15. Przedstawienie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Adamów w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Adamów za 2023 rok.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Adamów absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na rok 2024.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki tej opłaty oraz ustalenia opłaty za pojemnik lub worek przeznaczony do zbierania odpadów komunalnych.
  21. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
  22. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym.
  23. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w zespołach szkół prowadzonych przez Gminę Adamów.
  24. Zamknięcie sesji.

 

Przewodnicząca Rady Gminy

/-/ Bożena Babiuch

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki