Zawiadomienie o zwołaniu LXIII zwyczajnej sesji Rady Gminy Adamów

14 marca 2024

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz.40 z późn. zm.) zwołuję na dzień 21 marca 2024 r. na godzinę 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów LXIII sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu obrad LXII sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta Gminy z bieżącej działalności.
  5. Interpelacje i wnioski radnych.
  6. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
  7. Przedstawienie sprawozdania za 2023 rok z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Adamowie, realizacji zadań i potrzeb z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeb w zakresie pomocy społecznej i oceny zasobów pomocy społecznej.
  8. Przedstawienie sprawozdania z realizacji Programu współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2023.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na rok 2024.
  11. Zamknięcie sesji.

 

Przewodnicząca Rady Gminy

/-/ Bożena Babiuch

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki