Zawiadomienie o zwołaniu V zwyczajnej sesji Rady Gminy Adamów

6 września 2024

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz.609) zwołuję na dzień 12 września 2024 r. na godzinę 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów V zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu obrad IV sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta Gminy z bieżącej działalności.
  5. Interpelacje i wnioski radnych.
  6. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na rok 2024.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Łukowskiego na dofinansowanie zadania pn. „Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb funkcjonowania Pododdziału Urazowo-Ortopedycznego”.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia kryteriów i trybu przyznawania nagród dla nauczycieli za ich osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt oraz ustalenia maksymalnej kwoty opłaty za wyżywienie dziecka w Samorządowym Żłobku w Adamowie.
  13. Zamknięcie sesji.

 

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki