Zawiadomienie o zwołaniu XIV nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Adamów

25 lipca 2025

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz.1465) zwołuję na dzień 30 lipca 2025 r. na godzinę 800
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XIV nadzwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w zespołach szkół prowadzonych przez Gminę Adamów.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Adamów do 2030 roku.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o partnerstwie pomiędzy Powiatem Łukowskim a Gminą Adamów na rzecz przygotowania i realizacji projektu partnerskiego pn. „Rewitalizacja obiektów szkolnych Zespołu Szkół im. Gen. F. Kamińskiego w Adamowie” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
  6. Zamknięcie sesji.

 

 

Przewodnicząca Rady Gminy

/-/ Bożena Babiuch

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki