ZAWIADOMIENIE XVII SESJA RADY GMINY ADAMÓW

8 września 2016

ZAWIADOMIENIE

  Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446/ zwołuję na dzień 13 września 2016 r. /wtorek/ na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XVII sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

ZAWIADOMIENIE

  Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446/ zwołuję na dzień 13 września 2016 r. /wtorek/ na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XVII sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji,
2. Przedstawienie porządku obrad,
3. Przyjęcie protokołu obrad XVI sesji Rady Gminy,
4. Informacja Wójta Gminy z bieżącej działalności,
5. Interpelacje i wnioski radnych,
6. Przedstawienie informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy i informacji
o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za pierwsze półrocze 2016 roku.
7. Podjęcie uchwał:
– w sprawie dokonania zmian w statucie Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Adamowie,
– w sprawie wspólnej obsługi jednostek oświatowych, dla których Gmina Adamów jest organem prowadzącym,
– w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
– w sprawie wyrażenia zgody na udział Gminy Adamów w realizacji zadania pn.: „Przebudowa dróg powiatowych: 1359 L Stanin – Krzywda – Adamów – Krzówka – dr. kraj. 48, 1302 L (ul. Piaski) – gr. woj. (Rudnik – Żebraczka)” w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 – 2019,
– w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości do zasobu Gminy Adamów,
– w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej,
– w sprawie zmian w budżecie na rok 2016,
8. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych,
9. Zamknięcie sesji.

Przewodnicząca Rady Gminy Adamów
/-/ Krystyna Bujak

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki