ZAWIADOMIENIE XXIII ZWYCZAJNA SESJA RADY GMINY ADAMÓW

24 marca 2017

ZAWIADOMIENIE

  Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz. 446/  zwołuję na dzień 30 marca 2017 r. /czwartek/ na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XXIII zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

ZAWIADOMIENIE

  Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz. 446/  zwołuję na dzień 30 marca 2017 r. /czwartek/ na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XXIII zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji,
2. Przedstawienie porządku obrad,
3. Przyjęcie protokołu obrad XXII sesji Rady Gminy,
4. Informacja Wójta Gminy z bieżącej działalności,
5. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Adamowie, ocena zasobów pomocy społecznej za 2016 rok oraz potrzeb w zakresie pomocy społecznej,
6. Podjęcie uchwał:
– w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego na okres od dnia 1 września 2017 r. do dnia 31 sierpnia 2019 r.
– w sprawie przyjęcia Strategii integracji społecznej i rozwiązywania problemów społecznych w Gminie Adamów na lata 2017-2023 (z perspektywą do 2030), (projekt znajduje się pod adresem: www.adamow.pl na pasku Menu (z lewej strony) w zakładce: Strategia integracji społecznej i rozwiązywania problemów społecznych w Gminie Adamów na lata 2017-2023,
– w sprawie uchwalenia statutów sołectw w Gminie Adamów,
– w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach (zespołach szkół) prowadzonych przez Gminę Adamów,
– w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Adamów,
– w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych jednostek oświatowych oraz zakresu i trybu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania,
– w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej,
– w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok,
7. Interpelacje i wnioski radnych,
8. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych,
9. Zamknięcie sesji

Przewodnicząca Rady Gminy Adamów

/-/ Krystyna Bujak

 

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki