ZAWIADOMIENIE XXIX NADZWYCZAJNA SESJA RADY GMINY ADAMÓW

6 października 2017

ZAWIADOMIENIE

         Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm./  zwołuję na dzień 10 października 2017 r. /wtorek/ na godzinę 1430 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XXIX nadzwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

Adamów,  6 października 2017 r.

KA.0002.08.2017

ZAWIADOMIENIE

         Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm./  zwołuję na dzień 10 października 2017 r. /wtorek/ na godzinę 1430 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XXIX nadzwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji,
  2. Przedstawienie porządku obrad,
  3. Podjęcie uchwał:

– w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej,

– w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok,

4. Zamknięcie obrad.

Przewodnicząca Rady Gminy

/-/Krystyna Bujak

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki