ZAWIADOMIENIE XXX ZWYCZAJNA SESJA RADY GMINY ADAMÓW

21 listopada 2017

 Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm./zwołuję na dzień 28 listopada 2017 r. / wtorek / na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy  Adamów XXX zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

ZAWIADOMIENIE

 Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm./zwołuję na dzień 28 listopada 2017 r. / wtorek / na godzinę 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy  Adamów XXX zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji,
2. Przedstawienie porządku obrad,
3. Przyjęcie protokołu obrad XXVIII i XXIX sesji Rady Gminy,
4. Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie od XXVIII sesji,
5. Przedstawienie informacji z analizy oświadczeń majątkowych złożonych przez osoby zobowiązane do ich składania,
6. Przedstawienie informacji  o stanie realizacji zadań oświatowych gminy za rok szkolny 2016/2017,
7. Podjęcie uchwał:
– w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018,
– w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na rok 2018,
– w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących
na terenie gminy Adamów,
– w sprawie zmiany uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty
zagospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso,
– w sprawie uchwalenia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Adamów,
– w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Łukowskiemu,
–  w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej,
–  w sprawie zmian w budżecie na rok 2017,
–  sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczonych usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów
– w sprawie określenia zasad wnoszenia przez Gminę Adamów wkładów oraz obejmowania, nabywania i zbywania udziałów w spółkach prawa handlowego,
– w sprawie określenia wzorów danych o zwolnieniach i ulgach podatkowych
w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego.
8. Interpelacje i wnioski radnych,
9. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych.

Przewodnicząca Rady Gminy Adamów
/-/ Krystyna Bujak

 

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki