Inauguracja kadencji GRDPP

24 listopada 2023

W czwartek 23 listopada 2023 roku, w sali konferencyjnej urzędu gminy odbyło się posiedzenie inauguracyjne Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie kadencji 2023 – 2026 zwołane przez wójta gminy. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele organizacji pozarządowych działających na terenie gminy, przedstawiciele Rady Gminy Adamów oraz reprezentanci Wójta Gminy Adamów powołani w skład Rady. Obecni  zapoznali się z podstawami prawnymi i zakresem funkcjonowania Rady. Wójt Gminy Adamów Karol Ponikowski wręczył członkom Rady Akt Powołania.

Wybrane zostały władze Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego. Przewodniczącym Rady został Paweł Młodzikowski, wiceprzewodniczącą Celina Latoch, a sekretarzem Tadeusz Osiński.

Podsumowując spotkanie wójt omówił bieżącą sytuację dotyczącą współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi oraz podkreślił ich znaczący wkład w funkcjonowanie i rozwój naszej lokalnej społeczności.

Na zdjęciu członkowie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego z wójtem gminy.

Członkowie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego z wójtem gminy.

Tags: , ,

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki