PROGRAM REWITALIZACJI

31 stycznia 2017

Szanowni Państwo,
W związku z prowadzonymi badaniami w ramach przygotowywania Programu Rewitalizacji dla Gminy Adamów na lata 2017-2023, Wójt Gminy Adamów  informuje, że w dniach od 01.02.2017 r. do 15.02.2017 r. na ternie Gminy Adamów przeprowadzone zostanie badania ankietowe w 2 grupach respondentów – 1. grupę stanowią mieszkańcy  gminy, 2. grupę stanowią przedstawiciel instytucji publicznych, przedsiębiorcy oraz członkowie organizacji społecznych.  

Szanowni Państwo,
W związku z prowadzonymi badaniami w ramach przygotowywania Programu Rewitalizacji dla Gminy Adamów na lata 2017-2023, Wójt Gminy Adamów  informuje, że w dniach od 01.02.2017 r. do 15.02.2017 r. na ternie Gminy Adamów przeprowadzone zostanie badania ankietowe w 2 grupach respondentów – 1. grupę stanowią mieszkańcy  gminy, 2. grupę stanowią przedstawiciel instytucji publicznych, przedsiębiorcy oraz członkowie organizacji społecznych.  
Badanie prowadzone będzie techniką PAPI (klasyczna metoda popularnie nazywana „papier i ołówek”) i CAWI (wywiady realizowane za pośrednictwem Internetu). Opracowane specjalnie w tym celu kwestionariusze ankietowe zostaną rozdysponowane wśród 2 wyżej wymienionych grup oraz dostępne będą w siedzibie Urzędu Gminy Adamów, ul. gen. Franciszka Kleeberga 5. Wypełnione ankiety należy  składać w wyżej wymienionym terminie w Urzędzie Gminy Adamów w pokoju nr 4. Ponadto formularze ankiet umożliwiające ich elektroniczne wypełnienie udostępnione zostaną na stronie internetowej
www.adamow.pl w zakładce Program Rewitalizacji.
Wyniki badań posłużą opracowaniu Programu Rewitalizacji, który ma na celu poprawę jakości życia mieszkańców, wizerunku gminy, odbudowę więzi lokalnych, a także przywrócenie ładu przestrzennego oraz ożywienie gospodarcze gminy. Zmiany zachodzące w efekcie realizacji programu będą polegać przede wszystkim na rozwiązaniu zaistniałych problemów społecznych i gospodarczych koncentrujących się na określonym terenie. Chcemy, aby zmiany te w największym stopniu odpowiadały potrzebom i oczekiwaniom lokalnej społeczności.
Prosimy o życzliwe przyjęcie i zachęcamy wszystkich mieszkańców gminy oraz przedstawicieli instytucji publicznych, przedsiębiorców, członków organizacji społecznych do czynnego udziału w badaniu ankietowym. Będziemy wdzięczni, jeśli zechcecie podzielić się Państwo swoją opinią.
Ankieta będzie również dostępna na stronie internetowej – link do ankiety:
Ankieta dla mieszkańców –
https://docs.google.com/forms/d/1s350qefpzYPtk1eAPE10PHVwthhGV_aXhJx0fCB3uQ0/edit?usp=sharing
Ankieta dla przedstawicieli instytucji publicznych, przedsiębiorców, członków organizacji społecznych:
https://docs.google.com/forms/d/186NgHr8jZ9kWLZj86akNy5iba-rzQys0wuWfdw8Zsv4/edit?usp=sharing
Licząc na współpracę zapewniamy jednocześnie, że ankieta jest anonimowa, a wyniki będą podawane wyłącznie w formie zbiorczej.

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki