Informacja z VI sesji Rady Gminy Adamów

1 marca 2019

W czwartek, 28 lutego 2019r., w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów odbyła się VI sesja Rady Gminy Adamów. W obradach, które otworzyła Przewodnicząca Rady Gminy uczestniczyli również Wójt Gminy, Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy, Dyrektorzy i Kierownicy Jednostek Organizacyjnych oraz Sołtysi.
Podczas sesji wójt Karol Ponikowski uroczyście powitał nowo wybranych sołtysów i wręczył upominki w postaci teczek z herbem gminy, zaś tym którzy przestali pełnić swoje obowiązki serdecznie podziękował i życzył wszelkiej pomyślności.
W dalszej części posiedzenia adamowscy radni podjęli szereg uchwał, wśród których znalazły się miedzy innymi:

  • uchwała w sprawie zmiany Programu współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2019 rok,
  • uchwała w sprawie zmiany przedstawiciela Rady Gminy w składzie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie,
  • uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania składów osobowych stałych komisji Rady Gminy Adamów,
  • uchwała w sprawie powołania Rady Społecznej przy SPZOZ w Adamowie,
  • uchwała w sprawie zmian w budżecie na 2019 rok.

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki