Zawiadomienie o zwołaniu LVI nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Adamów

26 października 2023

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz.40 z późn. zm.) zwołuję na dzień 27 października 2023 r. na godzinę 830 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów LVI nadzwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na rok 2023.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Łukowskiemu do realizacji zadania „Przebudowa drogi powiatowej nr 1346L KM 13+612 do 15+867 odcinek granica powiatu – Okrzeja, nr 1348L KM 0+000 do 7+100 odcinek Okrzeja – Lipiny” w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie wytypowania przedstawicieli Rady Gminy Adamów do składu Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie.
  7. Zamknięcie sesji.

 

 

Przewodnicząca Rady Gminy

/-/ Bożena Babiuch

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki