Zawiadomienie o zwołaniu LXI nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Adamów

3 stycznia 2024

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz.40 z późn. zm.) zwołuję na dzień 5 stycznia 2024 r. na godzinę 1500 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów LXI nadzwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia w 2024 roku kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów Gminy Adamów.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na czas oznaczony do 5 lat oraz na odstąpienie od obowiązku dzierżawy nieruchomości w drodze przetargu.
  5. Zamknięcie sesji.

 

 

Przewodnicząca Rady Gminy

/-/ Bożena Babiuch

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki