ZAWIADOMIENIE XXXII ZWYCZAJNA SESJA RADY GMINY ADAMÓW

1 marca 2018

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm./ zwołuję na dzień 6 marca 2018 r. /wtorek/ na godzinę 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XXXII zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm./ zwołuję na dzień 6 marca 2018 r. /wtorek/ na godzinę 1400 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów XXXII zwyczajną sesję Rady Gminy Adamów z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji,
  2. Przedstawienie porządku obrad,
  3. Przyjęcie protokołu obrad XXXI sesji Rady Gminy,
  4. Informacja Wójta Gminy z działalności w okresie między sesjami,
  5. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Adamów,
  6. Podjęcie uchwał:
  • w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych podmiotów oświatowych oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania,
  • w sprawie zasad udzielania przez Gminę Adamów dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków,
  • w sprawie uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Adamów,
  • w sprawie wprowadzenia zmian w Programie współpracy Gminy Adamów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2018 rok
  • w sprawie podziału gminy Adamów na okręgi wyborcze w wyborach do rady gminy,
  • w sprawie podziału gminy Adamów na stale obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych,
  • w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Adamów,
  • w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
  • w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie targowiska w Adamowie,
  • w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie nieruchomości,
  • w sprawie wyrażenia zgodny na wydzierżawienie nieruchomości,
  • w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości,
  • w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej,
  • w sprawie zmian w  budżecie gminy na rok 2018,

7.  Interpelacje i wnioski radnych,

8. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych,

9. Zamknięcie sesji.

Przewodnicząca Rady Gminy Adamów

/-/ Krystyna Bujak

Urząd Gminy Adamów

Adres ul. gen. Franciszka Kleeberga 5 21-412 Adamów
Telefon 25 755 31 40 25 755 31 13 25 755 31 67
E-mail adamow@adamow.pl
Fax 25 755 31 67
Wpłaty Numer konta
83 9202 0003 0000 0215 2000 0010

Numer konta odpady komunalne
89 9202 0003 0000 0215 2000 0290

Poprawny CSS!

Godziny pracy

Poniedziałek : 8:00 - 16:00 Wtorek : 8:00 - 16:00 Środa : 8:00 - 16:00 Czwartek : 8:00 - 16:00 Piątek : 8:00 - 16:00

Przydatne linki